tisdag 18 augusti 2009

Hej Härmapan, det är jag, gallan!




Idag har varit en intressant dag. Hade inspelning och mitt emellan två tagningar kände jag att jag hade lite ont i magen. En fis på tvären kanske. Men icke. För jädrar vad ont det gjorde. Och ondare. Och ondare. Och superont. Jag däckade. Låg i soffan och kved.

Min chef trodde nog att jag höll på att dö för hon ringde ambulans och klappade mig ömt på håret. Jag blev lite sur när hon ringde ambulans. Höll ju inte på att dö.

Tack och lov drog ambulansen till den brinnande båten och jag slapp ta resurser i anspråk. En och en halv timme senare klingade smärtan av. Jag jagade cleareyes, sminkade om och brände av det sista av inspelningen. Vad hände?

Jo, gallstensanfall. Varsågod, tack så mycket.

2 kommentarer:

Fredrika sa...

Näää! Det missade jag helt! Hoppas u mår prima idag! Kram

Unknown sa...

hur kom du fram till att det var gallsten? blev det sjukan iallafall?