måndag 27 april 2009

Internet i hjärnan.

Häromnatten drömde Härmapan att jag Facebookchattade med en nära vän. Vännen, som i verkligheten är singel, berättade att hon var "så jävla ihop" med en ny kille. Det här måste ha varit en väldigt stark dröm, för i två dagar gick jag runt och trodde att hon nu var en del av tvåsamheten. Men så insåg jag att den där chatten aldrig skett, förutom i min hjärna. Internet har flyttat in och vägrar flytta ut.

En annan Internet-incident:
Idag när jag passerade Södermalmstorg stod en man och musicerade för att få lite slantar. Han spelade Without You (Mariah Carey). Några tonårsbrudar passerade och började genast vråla Ken Lee tulibu dibu douchoo... Hade inte hänt om de inte haft Internet i hjärnan.

1 kommentar:

Maria sa...

Hahahaha! Det här hade jag heelt missat om det inte vore för internet : )