fredag 17 juli 2009

Sluta retas för fan.



Hade för övrigt en helt vansinnig dröm samma natt som jag sa det där om "Din dator, fisk..." o.s.v. Eller alltså, drömmen var inte vansinnig men tatueringen jag gjorde i drömmen var det.
OK, hur ska jag förklara den då... hmm. Jag försöker.
Ålrajt, tänk er ett familjevapen alltså typ en sköld, ta den formen och tänk att den sitter längs käklinjen, bak mot nacken och ned i en liten spets mellan pattarna. Fyll konturen sedan med knallorange färg, överallt förutom i en oval över struphuvudet. Där har ni grunden.
På det hade jag huvudena av två tecknade figurer, en cowboy och en indian, en på varje nyckelben. Väldigt färgglada, lite i Lucky Luke-stajl. På sidan av halsen (där min brorsa har brinnande tärningar *fniss*) hade jag tatuerat en tecknad film-kaktus med formen av en treudd. Knallgrön så klart.

Jomen så att jag sitter ju och skissar på det här nu och ska boka tatueringstid hos Matt Mustang.

Byta hjärna? Någon?

Inga kommentarer: