lördag 27 december 2008

Om Löwengripskan.

Härmapans käre vän Rogert har bloggat lite om Blondinbella nu på slutet. Läs här.

Nu är det min tur att göra dito om densamma. Något jag i och för sig inte borde, för varje gång "Blindonbullas" namn knackas in i en blogg stärks varumärket och lilla pappa skrattar högt hela vägen till banken. Men vad fan. Ett blogginlägg mer eller mindre... (så tänker säkert alla).

När jag i afton slog mig ned i tv-soffan insåg jag att min ömma moder har rätt många tevekanaler som inte jag har. TV400 till exempel. Och vad visades där om inte Blondinbellas TV-dagbok. En femminutare där Svenne Banan och jag får hänga med på klein mädchen Löwengrips eskapader. Snacka om bilolycks-TV. Jag ville inte se men kunde inte låta bli att titta.
Hjärntvätt.

Här kan ni också se när Blondinbella avslöjar "det smarta" med att ha handväska.


The Blondinbella Empire strikes back.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den kvinnan uppfinner hjulet gång på gång.