söndag 26 oktober 2008

Sagan om Ringen.

Alltså, den här Ken Ring...
Härmapan trodde han flytt Sverige för att hänga i Kenya. Den 28/9 skrev han nämligen i sin blogg:



"Jag sitter nu på Arlanda. Flyget går om en timme. Nu drar jag från detta land. Får se hur länge det blir men jag tror på ett år typ."

Ååålrajt. Härmapan tror på en månad, typ. För jag såg honom i Nacka IDAG, stensäker på att det var han.
Fick tyvärr bara ryggtavlan på Mr.HipHopSverige men här är ett (visserligen undermåligt, men ändå) bildbevis.



Ken Ring tar en cigg utanför biblioteket i Forum Nacka.

Han bloggar dock om sin Kenyaresa så han har uppenbarligen varit där. Läs mer här.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har uppfattat det hela som att han ska sitta inne, men det kanske bara är jag?!

HÄRMAPAN sa...

Jamen det här är ju en jädra mysterium. Om han ska sitta inne är det ju konstigt att han hänger i Forum Nacka.

Anonym sa...

Prövade att lämna en kommentar i stil med "Såg dej på Nacka Forum, konstigt va?", men den blev inte godkänd.... haha