lördag 3 januari 2009

Rövslicka mig.

Jag vet att det finns några som läser den här bloggen. Ni är förmodligen sådana som Härmapan själv; nyfikna jävlar som gillar att snoka i andras privatliv (inte för att mitt privatliv är så mycket att snoka i, jag bjuder ju ut det helt och hållet här på bloggen).

Men, jag tycker att ni är kassa på att lämna avtryck. Så snälla, rövslicka mig genom att lämna kommentarer, kom med idéer och bjud lite på er själva. Fjäska, smickra, hata. Tyck lite åtminstone.

För att späda på förnedringen avslutar jag med ett snälla.

Snälla.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, jag är först med att erkänna både det ena å det andra! Jag läser, snabbt, och tänker, borde skriva någon kommentar, men just då...
Håller den ena på att slå ihjäl den andra och den tredje kommer precis på (efter att ha sovit ungefär en sån lång stund som det tar att starta en dator, kolla lite mail och sen precis hinna vara lite nyfiken) att just då, kanske hon nog faktiskt håller på att svälta ihjäl, på riktigt, för det kan ha varit en hel timme sedan hon fick mat ju! Pöh!

Tur ändå att jag hinner vara en gnutta nyfiken, det är typ den enda kontakt jag har socialt, med andra vuxna.

Nu känner jag mig lite nöjd, för nu har jag både hunnit skriva ett inlägg, och en "bra" bortförklaring om varför jag inte har gjort det tidigare! Men jag återkommer, försöker jag lova.
Kram / Lollita.

Robban sa...

Jag skrattade i morse när jag läste krönikan och ropade dit Anna för att läsa den.
Vi tyckte den var skitkul, speciellt Otto.

HÄRMAPAN sa...

You guys are lovely!

Zanna sa...

Jag läser... och lämnar en kommentar ibland!!

Anonym sa...

Ha ha ha du har en kanonblogg, saknar dock lite bilder. mer bilder mer bilder!!

Anonym sa...

BEST-BLOG!

Anonym sa...

knappast. jag gör inget på beställning.

Anonym sa...

jag läser ibland,
men jag är dålig på att lämna kommentarer...