fredag 11 juli 2008

La vida loca.

Ålrajt.
Jag erkänner - Härmapan har inget liv. Inget riktigt i alla fall.

Det enda jag gör just nu är att uppdatera en blogg som ingen (verkligen i-n-g-e-n) läser. Varför utsätter jag mig för denna förnedring? Jo, för att jag är uttråkad.
Har inte ens något fräsigt ämne att hålla mig till, Härmapan "konceptbloggar" liksom inte utan skriver bara om sitt just nu skittrista liv.
Som om någon skulle bry sig. Nåväl, morsan kanske.

Så, morsan, idag har jag gjort följande:

1. Försökt bli på bra humör igen efter nattens vidriga mardröm (min man lämnade mig för en blond fotograf som hette Samantha, det var sjukt tragiskt)

2. Ätit frukost.

3. Kört igång diskmaskinen.

4. Tvättat 2 maskiner tvätt, hunnit hänga den ena.

5. Gått på långpromenad och lyssnat på mitt bästisprogram P3 Dokumentär.

6. Ätit lunch.

7. Kokat kaffe.

8. Spelat en betapet-match.

9. Eh... 

Men nu börjar det ta sig, nu ska jag nämligen droppa myskläderna för att dra till Vinterviken och kolla på band. Härmapan gillar Don´t Be A Stranger som fan, så det ska bli fint som snus.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Näe. Nu tycker jag att du är en gnällapa.

Det brukar gå bättre att få läsare om man berättar för folk att man har en blogg. Och du! När Snakeheart kommer hem har du en till. Det är ett bra sätt att slippa prata med sin äkta hälft. Sen kan han starta en blogg, så är allt grönt.

HÄRMAPAN sa...

Just det.
Då kan vi föra all äktenskaplig kommunikation via bloggen. Skönt.

(Synd bara att Snake aldrig kommer att skaffa en blogg - not in a million years).

Anonym sa...

Det kanske blir ett bra gästuppdrag. Att få Snake att starta en blogg. Kanske en modeblogg. Då kan han via upp sina fina rutiga skjortor som knappt håller ihop. Jag kan se det framför mig. Snakeheart Loves Modeblogg.

Anonym sa...

och jag har faktiskt varit en trogen läsare ända sen igår. förståssåklart.

HÄRMAPAN sa...

Förlåt Kissis och Malin.
Jag ska aldrig mer beskylla er för att vara i-n-g-e-n.

Välkommen till min dagbok!